Mavi4141 %100 olumsuz da konuşsalar bebeğimi kızımı öldürmem.düşük VS değil bu yaşayan bir bebeği anne karnında iğne ile öldürüp ölü doğum yaptırıyorlar. Gerçek bir anne buna izin vermez ben de izin vermem. Dediğin gibi canım %100 engelli diyorlar down sendromlu bebek diyorlar bir doğuyor sağlıklı. Bir arkadaş yazmış böyle demişler bebeği aldırdım meğer hiç bir şeyi yokmuş sağlıklı bebek iş dedi. Ben nasıl kıyayım el kadar bebeğime. Bu vicdansızlık. Geçen yıl eylülde ameliyat oldum rahimden ve çocuğun olma ihtimali çok zor demişlerdi Rabbim e şükürler olsun dedikleri gibi ilki düştü ama ikincisi şuan karnımda şuan bebek sahibi olamazsın demişti doktor ama oldum 🤲18 haftalık gelişimi ama sat a göre 17 haftalık olacak gelişimi de çok şükür iyi hareketli bir kızım var. Anneme kardeşimden için beyninde bir hastalık var engelli doğacak demiş annem doğunca ya kadar strese girmiş kardeşim şuan 30 yaşında turp gibi maşallah koca adam oldu engelli falan da değil.