Mucize19 Canım gebeliği sonlandırma gibi bir düşüncen yoksa sağlığın tehlikede değilse kimsenin dediğini kafaya takma artık doktor olsa bile.Doktorlar resmen birşey bulmak için uğraşıyorlar bunu düşünüyorum artık.Yok tetanoz aşısı yok şeker testi bitmiyor o bu testi.Ben ikili üçlü testlerde hamile olduğumu bilmiyordum.Detaylı ultrasondada şükür iyi bir profesöre denk geldim saçma sapan şeyler söylemedi herşeye baktı normal deyip geçti.Devlette gittiğim doktor istifa etti başka doktora gittim en son ne detaylının sonucunu sordu ne başka birşey.Ailede engelli biri olur,hamilelik en baştan beri sıkıntılıdır anormal giden şeyler vardır yada bazı insanlar sağlıklı olmadığı sürece doğsun istemez vs. bu gibi durumda tamam yaptırsınlar herşeyi.Ama yolunda giden durumlarda neden çomak sokuluyor anlam veremiyorum.Benden en son şeker yükleme testi istediler içime sinmedi yaptırmadım evde takip edip yediğime dikkat ediyorum araştırınca bebeğin yüklemeden sonra 3-5 gün hareketsiz kaldığını öğrendim neden bunu yapayım ki.Rabbim gerçekten işinin ehli vicdanlı doktorlara denk getirsin herkesi.Bencede bebeğinde birşey yok yanlış tanı konulan o kadar bebek var ki Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın yanlış diyenleri.Rabbim herkesin çocuğunu sağlıklı bir şekilde kucağına almayı öyle büyütmeyi nasip etsin🤲🏻Sen gönlünü ferah tut artık tevekkül et Rabbim yardım edecektir ❣️