LilaMr _Feslegennn__34 evet kasık ağrım var adet olacakmışım gibi. Evet doğru diyorsun yapmamak daha iyi ister istemez kafaya takıyor insan.
mom_baby25 LilaMr Benim de 11.günümdü bugün kan verdim değerim 2 çıktı negatif erken diye mi öyle acaba değişir mi sonuç 14.gün