Mzzz gurbetteyiz eşimle birlikte büyüttük, eşim ayda 20 gün gündüzleri evde, o yüzden çok zorlanmadık.. ilk aylar bebek uyuyo ya genelde, o süreçte büyükle daha çok vakit harcadık biz alışma sürecini kolay atlattı. Ama bebeğin 3-6 ay arası döneminde zorlandık biz, diş dönemi ek gıda falan bebekle daha çok zaman geçirmek zorunda kaldım, o süreçte de oyun aktivite işlerinde babası büyükle hep ilgilendi. Sonrası kolaydı birlikte oynadılar,yediler uyudular düzene girmişti. Şimdi 4,5 ve 3,5 yaşındalar 2 aylık da kardeşleri var☺️ onlar birlikte oynuyorlar ben başlarında bebekle yanlarındayım hep zorlamıyolar beni