Mzzz Defnemome sen milletin dediğine çok kulak asma burda milleti dinleyip istediği olmayınca üzülenleri okuduk niye uzuluyorlarsa Allah korusun sanki hastalık çıktı tövbe tövbe yarabbim 😂
huysuz__ Defnemome Amin aminn cümlemizin evlatları sağlıkla bereketle gelsin, kaderleri güzel olsun🤲🏼
Nesizade05 Defnemome bir oğlum var şimdi tekrar hamileyim nasipse kız olacak inşallah 🥰 ama kızımın kız kardeşi olsun çok isterdim
iremarsln37 Defnemome benimde ilki erkek şuan kıza hamileyim oğlumda kusmam çoktu ilk aylarda sonrası rahattı ama kızda bulantı çok oldu ve hep halsiz enerjisizim oğlumda böyle değildim ya.
Defnemome iremarsln37 benim de kızım da bulantı vardı ama hersey yerdim bunda çok iştahsızım bir şey yiyemiyorum herşeyden tiksiniyorum herseyden midem bulanıyor 😪
buseturan Defnemome Benimde ilk gebeliğim kızımı bekliyorum 29+4’teyiz her ne olursa olsun hayırlı evlat olsun hayırsız olduktan sonra erkek olsa ne olur kız olsa ne olur rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize inşallah ❤️
Naazli Defnemome benimde bir kızım var. Şimdi tekrar hamileyim. Tabiki önceliğim sağlıklı bir bebek olması ama gönlümde yine bir kız bebek yatıyor. Rabbim gönlümüze göre verir inşallah 🤲🏻
Nurbl İlkim kız 4yaşında yine hamileyim gönlümden geçen erkek kızım da erkek diyor isim bile bulmuş öğrenmeye az kaldı rabbim ikisinden de tattırsın inşallah 🙏 😍🥰🥰
Kmsl001 Benim de bir kızım var tabi insan tatmadığı diğer duyguyu da tatmak istiyor ama rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❤️ doktor bana da 12+5 te kıza benziyor büyük ihtimalle kız dedi 🙏🏻🌸