Rabiamina benim annem 21 yıl oldu öleli annesi yeni hasta değil ayrıca yapabileceği bişey yok hergun 10 kere anneye gidilmez evde karın vwr çocuğun var bekleyen bizde kolay demiyoruz zaten ki meme kanseri öyle kötü bir şey değil ameliyat olacak o çocukluktan yana böyleymis annesi iyide olsa hasta da olsa böyle keza annesi ameliyat oldu ben baktım kızı bile gelmedi yedi kaba yapan nankörlük yapan benim için önemi yoktur hasta olan insan yatar uyur dinlenir ortalık karıştırip oğlunu dolduran benim gözümde hasta değildir ki benim yok die bana nispet bile yapıldı elinden gelmeyen şeyler için kimse karısını kenara atamaz Allah bile kabul etmez bunu anlayış gosterdikce insanlık yaptıkça beni eziyirlar sa gosteremem siz gosterin teşekkürler annem yok die bana saygı duyan oldumu annem yok die bana anlayış gosteren oldumu ben herşeyi yaptım iyilik insanlık tutup bide bana saldırmaya kalktı öyle hasta olmaz