Maalesef bende de öyle bir dert var aşırı anneci ilk başlarda çok kafaya takıyordum yanlış yaptığı hareketleri söylüyordum ona ,sen yanlış anlamışsın annem öyle bir şey dememiştir onu ima etmemiştir diyip bir sonra ki perde de tartışma yaşıyorduk ben kötü oluyordum annesi masum melek kalıyordu.Eeee ne anladım o işten gene anası en melek olandı .Bende artık melek oldum onu çok seven bir gelinim.Asla kayınvalidemi eleştirir bir şey söylemiyorum eşimin yanında . Çözüm rol yapmak maalesef bu. Asla yapamam rol filan normalde ama alıştım ne yapayım eşimle tartışmaktansa kabul ettim