Gebeliğimin altıncı haftasında yapılan rutin kan testlerinde tsh değerim yüksek çıktı levotiron 25 mg kullanıyorum ve her ay olması gerektiği gibi çıkıyordu dünki aylık kontrole kadar bi anda artıp 2,77 olmuş kadın doğumcum ilacı 50 mg a arttıralım ama dahiliyeylede görüşün demiş dahiliyeyle görüştüm aynı ilaçla devam edebilirsin 50 mg çok olur düşük riskin olur dedi youtubedede bikaç doktor dinledim ilk üç ay 2,5 sonraki aylarda 3,5 a kadar normal kabul edilebilir diyor kafam karıştı kızlar bilgisi olanlar yazabilir mi çok korkuyorum pireyi deve yapma gibi bi huyum var lütfen bulgisi olanlar yazsın