Meryemece YagmurDaskn bence 11haftanda git genelde 11ci 14. Haftalar arasıbda yapıolar 10vu hafta erken bekle derim
nes94 Meryemece Bpd 59.6mm 24w2 Ac 182.5mm 23w1 Fl 45.2mm 25w0 Efw 646g 23w5 Crl 0.55mm 12w 1 Bu sekilde yaziyo o yüzden çok terettud ediyorum :(
Meryemece nes94 doktorun bişey demediyse bence onları onemseme derim kendi kendine sitres yaparsın yapma zaten bısey olsa doktor cat dıye yuzune soyluyor ınsanın
Aysenur_ertugrul Merhaba kizlar 11 haftalık olucaz bu cuma inşallah doktorum 11. Haftada ikili tarama testi yapicaz dedi ama geç döllenme olduğu için 1 hafta geriden geliyormusuz şimdi test yapılsa yanlış çıkarmi diye korkuyorum birde bu testin doğruluk payı ne kadar bilen varmı?
Meryemece Aysenur_ertugrul valla bildiğim kadarıyla bazen yanlış sonuc verebiliormuş oyuzden 3.lü taramayı istiyorlar sonradan
Aysenur_ertugrul Meryemece bilemedim canım ya normalde cuma 11 haftalık oluyor cumartesi biz gidecez doktora korkuyorum bişey çıkarmi diye
Dderryaa Meryemece aman strese girme 12 haftaya kadar başka doktora gittim kadın bi baktı 2.50 dedi moralimz bozuldu iki gün ağladm hemen doktor değiştrdim bir gün sonra başka doktora gittim oda 1.56 dedi
Dderryaa Meryemece hiç kendini strese sokma canım kendini bolca dua et vişne auyula çikolata ye benm oğlan çok hareketliydi yarım saat uğraştı😂😂
Meryemece Dderryaa hahahahah aynen cikolata elimde gircem sabahdan halledilsin diye 😀😀 yoksa öğlen. Bidaha cagırcak heralde bızımki tembel ya gecen gittigimde uyuordu hateketini göremedik 😀😀