Meryeli teşekkür ederim çok şükür iyiyiz. Hastane ve ebelerden çok memnun kaldım. İmkanları ise odaya şerbet geldi kapı süsü takıldı ve fotoğraf çekimi yapıldı. Ben ekstra olarak epidural var diye o hastaneyi tercih ettim ama katater çıktığı için kullanamadık. 1 gece kaldım yanımda annem ve eşim vardı. Yemekler ona göre geldi ve ekstra yatak getirdiler refakatçi için.