Lilamorr06 hastane 24 bin tl dedi. Bir gece yatış, operasyon, 10 ya da 15 fotoğraf, şerbet, kapı süsü falan bir şeyler saydılar ama çok da hatırlamıyorum. çocuğun ilk muayenesi de dahilmiş bu fiyata ama buna yapılacak işitme testi vb. şeyler dahil mi pek anlamadım o an sormak aklıma da gelmedi. sizin bilginiz var mı? Doktoruma ne kadar ödeyeceğim henüz konuşmadık kontrolde öğreneceğim artık. Sizin doktorunuzda dışarıdan anladığım kadarıyla siz doktorunuza ne kadar ödeme yapacaksınız?