kubrayurek başınız sağolsun çok acı bende iki kere yaşadım evlat acısını 36+5 biride 16 haftalik . Allahin bir bildiği vardır diye kendi kendimi rahatlatıyorum elimizde olan birsey değil çünkü, kızımı doğumdan 2 gün sonra kaybettik melek oldu kucağıma soğuk bedenini alabilidim ancak, 1.5 yıldan sonra tekrar hamile
kaldım kimyasal oldu 5 haftalikta,sonraki ay tekrar hamile kaldım ama oğlumun 14 haftalikta kalbi durmuş 16 haftalikta cinsiyetini öğrenmeye gittiğimizde öğrendik dünyam başıma yıkıldı ama ayaktayım çünkü birtane evladım var . Allah size sağlıklı hayırlı bir evlat versin inşallah . Yaşamayan anlamaz