kubrayurek başınız sağolsun okurken çok etkilendim, Allahım kalbinize ferahlık versin, tekrar tekrar yaşamışsınız bu acıyı, bu son olsun inşallah 🤲🏼 akım kaybı,gebelik zehirlenmesi aynı sorunlar bende de vardı, 3 gebeliğimde de yaşadım, genetik pıhtılaşmaya sebep olan sıkıntım varmış sizin gibi. Size tavsiyem yaşadığınız şehirde veya çevresinde iyi bir perinatolog bulduktan sonra gebe kalmaya çalışın, tabi Rabbimin yazdığını değiştiremeyiz ama bu direnç sorunuyla başedebilen, süreci iyi yönetebilen doktor çok az, çünkü bu illetin tedavisi yok, ne zaman ne sonuçlar doğuracağı belli olmayan bir dert, kan sulandırıcı iğne veya ilaçlar ile desteklemeye çalışıyolar ama kesin tedavisi yok işte 😪 çok üzüldüm, bir annenin-babanın 4. kez evlat acısını yüklenmesi ne bileyim çok ağırdır.. elbette hiçbiri diğerinin yerini dolduramaz ama Rabbim kalbinizi ferahlatsın, size acınızı hafifletecek sağlıklı evlatlar nasip etsin, oğlunuzu esirgesin 🤲🏼