Melihaklc Hanimlar bebeklerim sehir hastanesinde kuvezdeler. Bugün tesadüfen bebeklerim haberde izledim. Benim ve babasının bilgisi ve izni olmadan bebeklerimin haberini yapmışlar. Doktorlar filanda var yarın zaten hastaneye gidicem ama hukuken ne yapilabilir
Nurbanusancak Melihaklc aa ben izledim o haberi ikiz bebekler değil mi 1900 gram demişti hatta🥺 üste çıksın 🙌🏻
poyrazege1503 Melihaklc dava aç hangi haberse zaten zor günler geçiriyorsun bide izinsiz paylaşım yapmışlar özel hayat sonucta
gezentianne Melihaklc Avukatlar danışmanlık ücreti kaç bin lira alıyor biliyor musunuz, Gelip happymom uygulamasında bedava anlatacaklarını sanmıyorum😀😀 Geçmiş olsun
Melihaklc ikimelekannesii22 kapatılan hastanelerden birinden sevk edilmişti bebeklerim onun için haber yapmışlar
Melihaklc gezentianne bedava anlatsınlar demiyorum hukuki süreç başlatabilir miyim onu merak ediyorum
Civcivlerinannesi Melihaklc evet başlatabilirsiniz haber değeri olsa dahi çocukların görüntüsü anne babanın izni dahi olsa hukuken kullanılması uygun değil. Anne babanın izniyle bile bulurlu şekilde kullanılıyor. Özellikle 18 yaş altı bu bir suç.
Melihaklc Civcivlerinannesi evet eşimde onu diyor bu sekilde bebekleri direkt çekmişler ve bizim asla bilgimiz yok olsa ben şahsen istemezdim yani. Saçmalık gercekten. Tesekkur ederim yorumunuz icin
Mucize19 Melihaklc ama kadın haklı danışmanlığı giriyor her türlü soru. Mesleğim nedeniyle hukuki bilgilerim var eğitimliyim yani ve bu konu da bilgim de var ama neden bilgimi vereyim karşılıksız? Burdan hiç bir avukat veya danışmanlık yapan herhangi eğitimli profesyonel kişi ücretsiz bilgi vermez.
Eceninanne Mucize19 neden bilgi vereyım karşılıksız dıye sormussunz. Ben cevap verim Allah rızası ıcın . Hersey para degıl dımı. Burda zor durumda olan bır anneye 2 satir bısey anlatacaksınız kı minnet edip sormadı dq sıze cevap verebilecek bırını aradı sız atladnz. İnsanlar ne kadar çıkarcı olmus ya . Benım kardesım avukat zor durumda olan odeme yapamayan bır suru müvekkili var . Demekkı insanlık merhamet ısı her sey.
newmommmyy2 Eceninanne bir dahaki doktora gittiğinizde sizi Allah rızası için muayene etmesini isteyin ya da market alışverişinizi yaparken kasaya gelince Allah rızası için bu seferki alışverişinizden para almamalarını isteyin mesela… düşünceniz çok saçma danışmanlık ücreti diye birşey herkese mantıklı gelmesede var bunu kabullenip böyle yola devam etmeliyiz her işi herkes Allah rızası için yapsa keşke ne güzel bir dünya olurdu ama maalesef hem bakın kardeşiniz avukatmış hanımefendiye o yardımcı olsun konuşun kendisiyle ne güzel işte