Ilk kızım 4140 gr ve 55 cm doğdu. İkinci kızım 3780 gr doğdu, ikiside normal doğum ile dünyaya geldi. İkisinde de bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. Şimdi yine hamileyim bakalım bu bebiş kaç kilo doğacak. Doktorun izin verdiği sürece Allahın izniyle bir sıkıntı olmayacaktır 🥰 Hepsi geçiyor emin ol. Herşey gönlünce olsun.