Esoanne lavman yapıyorlar zaten hiç utanıp çekinmeyin. İlk kızım 3650 ve cok zor bi dogumla normal oldu ama eşi falan da kalmadı ıkınmaya bile gücüm yoktu(korkutmak için söylemiyorum suni ile başlatılmıştı) ikinci kızım da 3860 doğdu ve gayet güzel hiç zorlanmadan harika bir şekilde doğdu. Ve eminim büyük abdestimi de yaptım dogum esnasında 🙈 ay özür dilerim altıma yapıyorum galiba dedm yok yok yok bişey devam et dediler doğdu bitti gitti. O an utanma olmuyo insanda 😄🙈