Gunduzanne anladım tabiki panik olurum diyorsan talep edersin, ben devlettedoğum yaptım ikinci de talep ettim kabul etmedi dr. Tabiki sebepleri vardı yemek yemiştim şekerim yükselmişti vs vs. Ama iyi ki de olmamışım genel oğlum doğunca hemen görebildim, bende heyecan yaptım elbette hep dua ettim zaman zaman gözlerimi kapadım dua ettim, orada da konuşuyorlar birşeyler soruyorlar falan geçiyor zaman. Rabbim dermansız dertlerde düşürmesin oralara, doğum en güzel hediye Allahtan, ağlamayın sakın , sağlikli gebelik sağlıklı doğum diliyorum