Kızlar yaklaşık beş ay önce sezaryen doğum yaptım yaza denk geldiği için dikiş yerimde hafif kabarıklık oldu onu dert etmiyorum ama aşırı çatlaklarla dolu bir görüntü var şu an gerçekten bu duruma alışamıyorum ne yapabilirim tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum spora mı başlayayım beslenmeme mi dikkat edeyim şu karın inceltme aletlerine mi gireyim bana bi akıl verin 🙏🌸