Uzgnsrt Melosum34 surunuyoruz kesinlikle ama havamizi bozmayalım 🤣 geçen hafta burada bel ağrısı çeken var miii diye ağlıyordum ama olsun 🤣🤣
Eluskonunannesi 35 teyim bakalım ne zaman gelecek. 37 ye kadar çalışacağım çocuklara sınav tarihi verdim sınavları yapmadan gelmese bari 😄
Medinedemrl Ozeeer bir ben bir Allah biliyor neler yaşadığımı😂😂 doğsun da rahatlayayım diye bekliyorum artık 😀
Eluskonunannesi Calismerve evet öğretmenim. Yok almıyoruz doğum izninde olduğumuz sürece maaşımızı tam veriyorlar ☺️
Ozeeer Medinedemrl bizde aynı durumdayız çok zorlanıyorum son günlerde yatsam olmuyor kalksam olmuyor dogursam moduna girdim 😂🥰
Sekerkutusu Uzgnsrt 34ten selamlar 😅 koşmak demeyelim ona biz ya. İmkanım olsa uçarım bitsin şu son haftalar 😅