Wg12 Kızlar son günlere yaklaştık heyecan varmı ? Nasıl gidiyor ? 36. Haftadayız bugün tam Ne hissediyorsunuz ? Doğum tarihleri belli olan varmı ? Nasıl doğum yapmayı planlıyorsunuz fikirleriniz nelerdir ?
1umut Wg12 Ay bende bugün tam 36. haftadayım sanki hiç doğmayacak gibi sizde ağrı sızı belirti var mı
Pembe4242 Wg12 35 haftalıgım ama 3 hafta önden gidiyor bebiş sezeryan olacagım iki hafta sonra alırım dedi doktorum
Nurbanusancak Wg12 Salı günü çatı muayenem var Normal doğum istiyorum bakalım🥰 1-2 gündür bebek aşırı hareketli hiç durmuyor resmen kasıklarıma ağrı giriyor hareketlerinden kaynaklı, ilk doğumum gerginlikle ve heyecanla gün saymakla geçiriyorum🙈🥲
Mervecimbidur Wg12 Bugün tam 37 oldu kaşıntılar yüzünden nasıl bi hamilelik geçirdiğimi bilmiyorum artık her an gelir umuduyla bekliyorum
Elinayilmaz Bende 35+3 teyim. Yarın kontrol var. Doğum hakkında düşünme kısmına hiç geçemiyorum. Siz ne hissediyorsunuz?
Ahra Pembe4242 benim oğlan da 2 hafta önce şuan 27. Haftadayım henüz belli bit şey yok ama kesin sezeryan mı yapıyorlar önde gidince
Wg12 Nurbanusancak evet hareketleri artk bazen can yakıyor büyüdüler tabi Bende vajinal doğum istediğimi söyledim doktorum en son İri bebek demişti bi hafta önde 38 39 u gecemeyz demisti ama bakalm hangi doğum şeklini uygun görürse onunla ilerleyecegiz
melikedmrc Nurbanusancak Benim de pazartesi günü çatı muayenem var 38+1 deyim az zaman kaldı ve ilk doğumum olacak çok heyecanlıyım
Nurbanusancak Wg12 bana da doktorum iri bebek dedi 36+4’te çatı muayenesi yapacak ona göre karar verecek doktorum🥲
gul-vii Wg12 Yarin 37 oluyoruz 😍 dogum tarihi aslinda 15.11 ama okadar sürmez En gec haftaya dogururum diye düsünüyorum 😂
Esoanne gul-vii benimde aynı 37. Haftadayım 14 kasım son gün ama bebek iri olduğu için o zamana kalmadan doğurmak istiyorum
Kubra6694 Wg12 37+4 um. Çarşamba günü kontrolüm var eğer ki bir aksilik olmazsa Cuma gününe yani 1 Kasım’a sezeryan planlanacak. Ama daha tam karar veremedim.
Smyroztrk Kubra6694 aa ben de aynı haftadayım ve 1 kasıma gün verecek doktorum bi aksilik olmazsa inşallah 🥰
Kubra6694 Wg12 bebeğimde kalp deliği ve damar inceliği olduğu için çocuk kardiyoloji doktoru ile pararlel hareket edeceğiz dedi. Yeni doğan ünitesi bakıma girmişti bu Çarşamba günü kuvezde yer ayarlarsak hemen Cuma’ya alırım dedi eğer ki yer olmazsa da kendi özel takipli olduğum doktorumda normal doğuma doğru bekleyeceğim. Çünkü çocuk kardiyoloji doktoru tek fakültede olduğu için özel takipli hasta olarak bir aydır oraya gidiyorum.
hz_cicek gul-vii ben de 1 haftadır falan yiyorum hurmayı ördek yürüyüşüne geçtim yarın çatı muayenem var ödüm kopuyor😂
Nurbanusancak Wg12 ben 34’te başladım Nst’ye salı günü 2. nst olcak sonra da haftalık kontrollere başlayacağız dedi doktorum çok heyecanlı🥰😅
Wg12 Nurbanusancak evet ya Son Zamanlar Ya aşırı heyecan var bendede her gün takvimlere bakyorm sanki daha hızlı geçecekmiş gibi 😁