mcansu Prenses27 benim biraz hurafelere uygun ilerliyor 😅😅🤪 oğlumda karnım yukarıda ve sivriydi bide 10 ay durdu 😅 öne doğru devrilmeden bitirdiğim için şanslıyım Şimdi kızım olacak karnım yine büyük ama yanlar daha çabuk doldu daha yayvan büyüyor karnım
Prenses27 mcansu maşallah acelesi yoktu demekki icerinin tadini cikarmis 🙈😅 benimde bi kizim var simdide karnim yanlardan büyüdü hurafeler dogruysa yine kizim olacak galiba 🙈🤷🏼♀️
mcansu Prenses27 😅 her şey olabilir Valla benimkinin keyfi baya yerindeymiş 42+4te doğdu. Kendi sancım suni sancı vajinal sancı hepsini verdiler hala gelesi gelmeyince mecbur aldılar 😅
Booksandcats  doğuma gitmeden 1 saat önce böyleydim bebişim erkek karnım hep top gibiydi son ana kadar aşağıya da inmedi 🫠
Ftmnnr Booksandcats mesela bak çok güzel bir örnek var önümde ben 20 haftadayim karnım.bayagi var ama tepeye bakmiyo o zaman ne oluyor kız mı erkekmi
Ftmnnr Nurbl acmayinca açmıyor 20. Haftadayız hala bilmiyoz 21. Haftada detaylı var o zaman öğreneceğiz inşallah
aysegul2812 Prenses27 bana herkes erkek mi bu diyor sivri top gibi karnım ama kızım olacak 😂😂 çok kilo almadım sanırım onun da etkisi var
Prenses27 Ftmnnr yaa 😂 valla onun dışında baş ağrım oluyo biraz bulantılarım başladı 😂 başka sayamayacam 😅😅
Ftmnnr Prenses27 bulantılarım geçti baş ağrısı migren vardı ztn😂😂 yok ben detaylı ultrasona girmeden anlamiycam galiba 😂