Anne2829 Prenses27 bu sefer karnımda belirtilerimde baya farklı cinsiyet belli olunca doğruluğuna karar vericem 😅Rabbim gönlümüze göre versin 💕
Nart Prenses27 oğlumda (ilk hamilelik) daha geç çıkmaya başladı ve daha öne doğrurfu top gibi. Kızımda (ikinci hamileliğimde çok dhaa çabuk belirginleşti hatta simitlerim de çiktı 22+6hamileyim ama bi görsen 30 haftalık gibi duruyorum
Prenses27 Nart benimde kızımda simitlerim çıkmıştı hemen şimdide aynı ama sanki daha erken belirginleşti yani görüntü aynı ama daha erken yine kızmı olacak diye düsündürdü bana 😅ne olursa olsun tabiyki seçtgimden değil sadece merak ediyorum 🫶🏼🥰
Nart Prenses27 tabi ilk ve ikinci hamilelik aynı değil çoğu kişidr ikinci hamilelikte kız erkek fark etmeksizin vucut daha bir genişliyor. Allah gönlüne görr versin inşallah 🥰
Nurbl İlk gebeliğimde kızdı top sivri olmadı yayık ve çok sert değildi çizgi göbek deliğimden aşağıydı ve simitler 😁
Nurbl Prenses27 bende 2.ye hamileyim 11 haftalık bebek şeyimin üstünde sanki orada yoğun ağrı oluyor bel ağrım yok gibi sende belirtiler nasıl
Prenses27 Nurbl benimde kasıklarımda ara ara ağrı oluyo mide bulantısı baş ağrısı ama fazla değil hepsinden ara ara vuruyo 🤷🏼♀️
CeylanAk Bir önceki doğumlarda duba gibi olan ben bu doğumuma gebelik şekeri sayesinde hiç kilo almadan doğuma gidicem gibi duruyor 😂
Nurbl Prenses27 evet bende mesela 7 ve 8. Hafta arası enn kötü haftaydı baş ağrısı tansiyon düşüklüğü baygın yatıyordum
Prenses27 Nurbl değişiyo işte sizin cinsiyetle ilgili doktor bişey dedimi fikri varmıyıd 🥹 çok az kalmış öğrenmenize 🫶🏼
Nurbl Prenses27 devlet hastanesi yok söylemedi 16 da dedi özele gitsem belli olur bence Allah hepimize gönlümüzdekini nasip etsin 💐💐💐
Ftmnnr Nurbl acmayinca açmıyor 20. Haftadayız hala bilmiyoz 21. Haftada detaylı var o zaman öğreneceğiz inşallah