ZeynepAydin Almilammm bu arada regenesis max ı azaltmamın sebebi karaciğer enzimlerimi yükseltmesiydi tahlillerinde bu değeri takip etmelisin çok yükselirse doktorla görüşürsün bu önemli
Necla06 Almilammm bu ilacı hamileliğimin bitimine kadar kullandım hiçbir yan etkisini görmedim bir de Demir ilacı da kullanmıştım yanında.
Burcuveburcum Almilammm ben 5.haftamdan beri kullanıyorum 7 haftalığım şuan birçok vitamin var bence iyi gibi ama decavit kullanmıştım daha önce hangisi saç dökülmeme iyi gelecekse odur 😂🙈
Aybke6 Bende kullanıyorum hamileliğin başından beri özel deki doktor demir ilaçı verdi ama bana dokundu ishal yaptı devlette doktora söyledim oda zaten Regenesis kullanıyon buna gerek bile yok dedi kullanma dedi sadece bu yeter dedi
Ayguns Bende sadece regenesis max kullanıyorum sekiz buçuk haftalığım şuan inşallah her şey yolunda gider
KYLZ Ayguns regenesis max bnde mide bulantısı ve kusmayı arttırdı ya sizde öyşe bşy oldu mu balık yağı içerdiği için sanki bir tepsi balık yemişim gibi ilaçtan yarım saat bi saat sonra kusuyorum
Ayguns KYLZ bende hamileliğimin başından beri hiç bulantı ve kusma olmadı çok şükür yaşamadım böyle şikayetler henüz
Gmzcngi Almilammm ben kullanıyorum canım hem demir hemee vitamin ilacı birde regenesis max ayrıca birde kalca kasılmalarımdan dolayı magnezyum kullanıyorum şuan 36 haftadayım ama regenesis max ilacını kesti doktorum kullanmayalım artık dedi
Kivi 13. Haftadan itibaren demir ilacı, d vitaminiyle beraber kullanıyorum bende. Şuan 18. Haftadayım ve devam ediyorum bi sıkıntı yok.
Funfun Hamileliğin başından beri bir gün kullanıp bir gün kullanmıyorm. 31.haftadayım. Taşınmamız sebebiyle bi kaç farklı doktora göründüm, hepsi aynı şekilde devam etmemi söyledi.. biraz da sizin kan değerlerinizle alakalıdır bence.. gerek yok diyorsa endişe etmeyin. Kan değerlerim düşük olduğu için demir hapı kullanıyorm birde sabah akşam.. işin aslı kimseyle karşılaştırmamak gerekir bence, önemli olan sizin değerleriniz ve bebeğinizin gelişimi..
Buss1906 Bende regenesis max ve microbone diye bir vitamin kullanıyorum ..microbone dA kalsiyum takviyesi ikiside etkili pek düzgün beslenememe rağmen bebeğimi iyi besliyor