Ogzayse Fatmanur1141 benim de sizin gibi oldu 200 ml ile de gelişmedi beraberinde letu mu kullanmalıyım
Fatmanur1141 Ogzayse evet ben öyle yapmıştım. İğneyle de gelişmeyince doktor artık maliyet artıyor, femara ya başlayalım birde demişti. Hemen başladık. 3 gün sabah akşam içtim 4. Kontrole gittiğimde 15.9 olmuştu yumurtam🙏🏻