ozgeaktas123 merhaba ben hep hepsiburadadan alıyorum, trendyola oranla daha uygun oluyor cünkü. 1 numara cok almanızı tavsiye etmem çok uzun kullanılmıyor ama primanın kalıpları diğer bezlere göre büyük mesela benim kızım 19 aylık yaklasık 6-7. ayından beri 5 numara kullanıyoruz. ve bence şimdilik daha fazla almayın evet cok güzel bir bez bencede ama her bebise her bez yaramıyor