defnevedoruk merhaba, ben de bugün migrostan 1-2-3 numara aldım henüz doğum yapmadım. Bana net fiyatına göre baya uygun geldi siz daha çok nerden alıyosunuz primayla başlıcaz öyle devam ederiz gibi. Bir de cinsiyeti erkek 1-2 numaralardan 2şer tane aldım 3ten 4 tane sizce yeterli mi