Çok normal korkmayın. 23+3 şu an ama ilk defa kıpırtıyı 19 da hissettim. Hastayım diye ballı süt yapmıştım kendime içtikten sonra sola doğru yatmıştım bir an kıpırtıyı hissettim. Deneyin isterseniz :) ama sıkıntı yoktur sıkıntı olunca vücut sinyali verir mutlaka merak etmeyin öncesinde düşüğü olan biri olarak söylüyorum bunu gereksiz strese girmeyin