Asi_07 Busra1921 ilk gebeliğim de 20 haftalıkken ufaktan kıpırtılarını hissetmeye başladım ikinci de 17 haftalıkken hissettim ilk gebelikse normal hatta ikincilerde bile 20 hafta ve sonrası hisseden var
Merve-metin Busra1921 endişelenme canım 24e kadar hissetmemen çok normal doktorlarda bunu söylüyor sürekli hareket ediyordur ama küçük olduğu için ayırt edemiyorsundur belki
Kubraaa_1 Busra1921 biz de 18+6 ama bende henüz hissetmiyorum heyecanla bekliyorum ne zaman hissedeceğim diye 🐣
Busecan Busra1921 benim de 19+3 çok çok nadir damar atması gibi seğirmeler oluyor sadece. Ben de tam olarak hissedemiyorum diye endişeleniyorum ama herkes normal diyor 24.haftaya kadar
Busra1921 Merve-metin haftaya kontrole gidecem görünce içim rahat edecek inşaAllah kendini bizimki de en yakın zamanda hissettirir inşaAllah
Asi_07 Busra1921 haklısınız insan ister istemez evham yapıyor kötü düşünüyor ama hiç endişe etmeyin belki bikaç güne hissediyorum diye post açacaksınız
Flowermom0 Busra1921 kız korkma ilkinde öyle. Hissetsen bile ilk zamanlar dğzenli olmaz. Azmı doktorlara koştum bugun hareket etmedi diye. Ama ya uyuyormuş yada hareket ediyor ama bn hissetmiyormuşum. Şuan 3.hamileliğim net 18 de hisettm düşün