Papatyaaa4
Merhaba
Ben 33 yaşındayım 6 yıllık evliyim
Bu sene başında eşim ile sene sonu için bebek niyetine girdiğimize karar verince öncelikle kilo problemime odaklanıp
Jinekolojik ve dahili muayenelerimi tamamladım
103 kiloydum arkadaşlar.
Hemogram
Tiroid Fonksiyon Testleri Açlik sekeri ve insülin
HbA1C
Kol, LDL, HDL, TG ALT, AST
Fe, B12
Tahlillerimi yaptırdım
İnsülin direnci. Çok yüksek
Çıktı. Kilo verimini durdurup sağlık sorunlarımı çoğaltıyormuş farkında değilmişim
Bu kiloyla gebe kalırsan insüline başlayacağjm söylenince
Önce sağlıklı beslenmeye ve sağlıklı kilo vermeye niyet ettim
Tahlillerime göre vitamin mineral takviyelerimi kullandım
Yaşadığım bölge de Hayat boyu sağlıklı yaşam Merkezi var ( ücretsiz)
Orada bir diyetisyene gittim.
Her ay düzenli kontrolüm oluştu.
5 ay bitti arkadaşlar, 20 kilo verdim
Takıntı stres haline getirmeden sağlıklı bir şekilde fazlalıklarımdan arındım. Vermem gereken
Son 7 -8 kilo kaldı.
Doğru hekim doğru takviye ve iyi bir motivasyonla yapılamayacak bir şey yok
Haziran ayında bana 20 -30 kg vereceksin deseler hadi oradan derdim.
Önce sağlık insülin direncim Eylül ayında kilo direncim ise ekim ayında kırıldı
İnşallah kısmetse vücudumu kasım sonrasında gebeliğe hazırlamış olacağım.
Doğru takviyeleri kullanmanız için nir hekime gitmenizi öneririm.
Sevgiler.