Biz Türkçe bir isim istedik .
İlk bebeğim Aybars (ay gibi temiz ve parlak, pars gibi güçlü)
2.’ye Uras (şans, talih/ cesaret gözüpek, ateşbakışlı) düşünüyorum , b:)
Aras daha uyumlu ama anlamında bulunmuş mal diye bi ibare geçiyo vazgeçtim 😂
Asil de çok moda (eşim istiyor 😄) bu senelerde asil Aslan Alpaslan çok koyuldu ama