Merve-metin Fatma-K ben hamile olduğumu öğrenince kız olursa bu erkek olursa bu olacak diye liste yaptık ama en başından beri hep aklımızda Barlas vardı hiç kafamızı karıştırmayalım direk koyalım ismi dedik bebeklerimiz isimleriyle büyüsün inşallah 🙏🏻 😍💙
Fatma-K Merve-metin amin inşallah 🤲🏻🧿 bizde kız ismi yoktu hiç oğlum da yormadı bizi etkenden öğrendik cinsiyeti de 😅
Mervecimbidur ilayda_96 sevgiliyken oğlumuz olursa adı Alparslan olsun demiştik ama evlendikten 3 yıl sonra çocuk sahibi olduk ki bu sürede o kadar çok Alparslan çoğaldı ki baydı artık bizde İlla Türkçe isim olsun istiyoruz Araplaşmamak için :) Oğuz Kağan koyduk :)
Salihaa16 Mervecimbidur bizde Türk ismi dusunuyoruz erkek olursa o yuzden Göktürk Türkmen ya da Uygar dusunuyoruz simdilik
Alpaslan21 ilayda_96 hamile kalmadan önce Alpaslan ismini hep koymak istiyordum çok şükür oğlum doğcak Alpaslan ismini koyucam
hatice_aygun2 ilayda_96 ben Aybars istiyorum eşim taktı kafayı Aslan Bekir koyacam kendi ismimi diye Bekir kendi ismi kafayı yiyecem 🤣🤣 aşırı uyumsuz uyumlu olsa düşünürdüm ama