O kadar özeniyorum ki istedikleri isme koyanlara kavgasız kaossuz🥹 en güzel tarafı o benim için 🥹 iki isim hicbir zaman hoşuma gitmedi moda furyası gibi oldu güzel olduğu halde iki tane koyanlari hiç anlamıyorum başına bizler gibi kayinvalide kayınpeder ismi koyacak olsanız anlarım 🥹 tek bir isim seçme hakkım olsaydı Alparslan, Alperen, Alp, Aybars, Yuşa, Eren gibi isimler tercih ederdim sanırım.🥹