@adm sevgili admin, teker teker her yazılanı okuyup kontrol etmeniz mümkün değil farkındayım. Ancak forum maalesef tıbbi kirlilik kaynıyor, düzeltmeye çalıştığımız zaman da avam konuşmalar, terslemeler vs maruz kalıyoruz. Ben nasıl ki doktor halimle mühendise-mimara mesleği ile ilgili kafa tutmuyorsam, akıl öğretmiyorsam, herkes öyle yapmalı. Ancak sağlık mensubu olmayan şahısların olmadık yönlendirmeleri ile karışıyor ortalık maalesef ve söz konusu olan şey SAĞLIK, şakaya gelecek birşey değil.
Dün bir konuya yorum yaptım, bir anne adayı “tıpta yeri yok” diye yanıt verdi 🙈 oysa ki aynı şikayetle gelen kaç kişiye tedavi verdim, ve soru sorana da sadece doktorunuza görünün dedim, sakıncalı bir durum yok yani. Çok yüksek ihtimalle o bilgi kirliliği ile anne adayı dr a gitmeyecek. Yazık günah!
Muayenenin doğumu başlattığı iddialarına mu yanarsın ( ki bu yüzden muayeneyi reddetip açılmayı farkedemeyenler var), dr un kullan dediği ilacı kullanma bebeğine birşey olur diyenlere mi...
Bunun önüne nasıl geçilebilir, ne yapılabilir fikrinizi almak istedim açıkcası.
Eşim de doktor, bana gelen ters cevapları ve hatalı yönlendirmeleri paylaşıyorum kendisiyle zaman zaman, Müdürlüğe bildirelim diye bir fikir sundu ancak o zaman da bu annelerin başı derde girebilir ( sağlığı tehlikeye atacak açıklama kapsamında), forum kapanabilir vs. O nedenle pek yanaşmadık. Sizin öneriniz ne olur acaba?