Zmom bana da batikon kullan yada kullanma demedi. eşime söyledim gidip aldı. yoksa enfeksiyon kapma ihtimali çok yüksek. hem kanaman hem de hava almadığı için.. Belki batikon kullandım diye çok çabuk iyileşti. birde fazla hareket etmedim. arada yanma hissi oluyordu lakin çabuk toparlandı