1 ay oldu doğum yapalı. Dışarıdaki dikişlerim daha yeni düştü sayılır fakat içeride hala olduğu gibi duruyor. Eğilip bakayım diyorum sanki biri vajinamı aşağıya çekiyor öyle bir ağrı hissediyorum. Temiz ve kuru tuttum. Doğumdan 1 hafta sonra kontrolde gayet iyi görünüyor dendi ancak bu kadar sürede hala daha düşmemesi normal mi? İçeridekiler olduğu gibi duruyor😑 dıştakilerde sadece fazlalık olanlar düştü etin içinde duruyorlar hala🤦🏻♀️
Vajinal doğum yapmış hanımlar dikişleriniz ne zaman tam anlamıyla iyileşti? Normal mi bu kadar sürmesi?