Semahalac idrar icin hortum bagladilar ilk once sonra epidural ignwsi oldum daha sonra basladi bebegi cektiklerini hissettim karnima bastirdiklarini hissettim tamamen bayilmak istedim ama karnim tok olduğu için bayiltmadilar sonra odaya ciktim bisey yiyip icmedim daha sonra yuruyus yaptim idrar sondacini cikardilar faln suan iyiyim allah kolaylik versin ins saglikli bir bebeğin olur 😊