13+5 te %90 erkek denildi. Ama asla emin olamadim çünkü aynı Dr aynı hastane gelinimize 20 haftalıkken kız diyerek yanıldı. Bugün 16 haftalık olduk ve cihazları yeni guvenilir bir hastaneye gittim kızım olcagını öğrendim. Ve Dr %100 kızın olucak dedi 🥰