aanonim hiç bi sorun olmaz nasıl evlendikten sonra hamile kalma süreci herkesin değişikse buda o şekilde olucak. Bana herkes düşükten sonra hemen 3 ayda hamile kalırsın dedi kalmadım 7 ay sonra hamile kaldım. Kürtaj oldum yine 3 ay içinde hemen hamile kalırsın dediler yine kalmadım. Ben korunmadım nolmuş hemen hamile neden kalmamışım sormak lazım size bunu söyleyenlere. Ayrıca yumurtalıklarımda vs bir sorunda yok. Korunup korunmamak insanın hamile kalma sürecine herhangi bir fayda yada zarar sağlamıyor dışardan almadığınız bişey olmadığı sürece sıkıntı etmeyin. İstediğiniz zaman korunmayı bırakın. Erken gebelik istiyorsanız ovulasyon testleriyle yumurtlamanızı öğrenin ve ona göre birliktelik yaşayın boşu boşuna aylarca tutturmaya çalışmamış olursunuz çünkü her zaman birliktelik yaşayamıyoruz sonuçta ve yumurtlama dönemimize denk gelemeyebiliyor