Ben kurtaj oldum sonra adetim düzene girmedi 2 ay kadar sonra ara kanama oldu kontrole.gittim kist oluşmuş ama ben bu süreçte hep denedim tam hersey yoluna girdi 3. Ayda Allah tekrar nasip etti şükürler olsun. İyi düşün iyi olsun ğaybı ancak Allah bilir