busesamet0101 danla2711 amin Allah isteyen herkese nasip etsin 30una randevum var mutlaka soracağım teşekkür ederim😊
Damyavuz busesamet0101 ellememen lazım diye biliyorum 2. Hamileliğimde doktor özellikle uyarmıştı mama ve tuvalet temizliği eşimden sorumluydu
busesamet0101 Booksandcats en kısa zamanda götürücem o zamana kadar da bir sorun olmaz umarım teşekkür ederim🌸
Damyavuz busesamet0101 özel söyledi, evet ben sordum o zamanlar kedi bakıyordum çünkü. Tuvaletine dokunmamam gerektiğini biliyordum. Ama yine de sordum.
melike1-2 @“busesamet0101” zaten yavruyken dökmüyor büyüyünce dökmeye başlıyor alışmazsa taramanıza müsade etmez sizin için sıkıntı olur bende kedimi yavruyken sahiplendim 6-7 aylık olduktan sonra yavaştan başladı tüy dökmeye geleceğe yatırım olarak düşünün 😊
busesamet0101 melike1-2 doğru söylüyorsunuz sürekli tüy dökmesini istemem şimdiden taramaya başlarım o zaman teşekkür ederim🌸
Fundaaaaa busesamet0101 2. Bebişim 17 günlüktü 2 yavru kedi aldık eve oğlum 2 yaşında kedilerimizin 5 tane de bebeği oldu heryerden bir şey çıkıyor evde 😅 çocuklara hiçbir sorunu olmadı kedilerin bütün aşılarını yaptırmadık bize sadece çocuklar için iç dış parazit yaptırın yeterli olur dedi veteriner kedi dışarıya çıkmadığı için diğer aşılara gerek yokmuş. Şimdi 3. Bebişi bekliyoruz fakat toksoplazma olayından ben dokunmuyorum hiçbirşeylerine eşim hallediyor hepsinin temizliğini vs.
busesamet0101 Fundaaaaa benimde aklımda iç dış parazit aşıları vardı yeterli olursa ne güzel ama kumunu yine benim temizlemem gerekiyor eşim şehir dışında oluyor hep🥲
Nhrr busesamet0101 iç dış parazit aşısı olmadan olmaz veterine sorun aşı için ayı uygun kilo için de yanlış bilmiyorsam 500 Gr min üstünde olması yetiyordu. Ona göre dozunu ayarliyorlar zaten. Kumunu temizlerken maske de takın ben öyle yapıyorum.
busesamet0101 Nhrr bi 500 600 gram var ya kabaca bi tarttım da😅 bi veterinere gitme zamanı gelmiş o zaman teşekkür ederim🌸
Filizcimm56 busesamet0101 benimde kedim vardı 37 haftalık hamileyim şuan 3 ay kadar baktım kedişime kumunu da ben temizliyordum ama 1 hafta önce anneme vermek zorunda kaldım istemsizce eşimde verme taraftarı değildi ama bebeğim daha önemli o yüzden verdm
busesamet0101 Filizcimm56 doğduğunda da vermek istemiyorum tabi bi solunum yolu rahatsızlığı olursa enden bir şey gelmez ama aşıları olursa bir şey olmaz diye düşünüyorum
Beyzadrs busesamet0101 aşı değil de iç dış parazit yapabilir veterineriniz ayı uygunsa. Zaten sorun olan dışkısındaki bir parazit türü. Birşey olmaz inşallah canınızı sıkmayım benim de iki kedim var. Ben daja dün toksoplazma testi yaptırdım siz de yaptırın isterseniz