busesamet0101 kedileri aşırı seviyorum bi yavru kedi sahiplendim yavru olduğu için parazit aşılarını daha yaptıramadım kumunu temizlerkende eldiven kullanıyorum enfeksiyon riski olur mu? bebeğe bi zararı? biraz büyüdüğünde aşılarını yaptırabilirim anca
Ozgeee22 busesamet0101 ben hamileyken evde 3 kedimiz vardı hala varlar bu arada hamilelik süresi boyunca hep eşim temizledi kumlarını. Siz temizleyecekseniz de dikkat edin 🙏🏻
mlkkk busesamet0101 aşısızsa sizin içinde riskli ilk önceliğiniz aşılarını yaptırmak olmalı bence enfeksiyon veya alerji durumu olabilir fakat kumunu değiştirirken hijyeninize dikkat ederseniz sorun olacağını sanmıyorum ama aşılarını kesin yaptırın🙂
Damyavuz busesamet0101 ellememen lazım diye biliyorum 2. Hamileliğimde doktor özellikle uyarmıştı mama ve tuvalet temizliği eşimden sorumluydu
danla2711 Kaç haftalık hamilesiniz ben tüm tahlillerimi yaptırdığımda doktorum kedi köpek dışkısına dokunma ve yaklaşma demişti dışkısındaki bir mikroba karşı bağışıklığım yokmuş sanırım siz yaptırdınız mı tahlillerinizi
busesamet0101 danla2711 13 haftalık hamileyim tahlillerden sonrada hiçbir şey söylemediler bi kere enfeksiyonum olmuştu ama o zaman kedim bile yoktu
Mavikizkaracocuk Benim de kedim var kumunu eşim temizliyor sizde öyle yapın yada hem eldiven hem maske takın ellerinizi yüzünü bol suyla yıkayın
busesamet0101 Mavikizkaracocuk maske takabilirim ama eşim hep şehir dışında benim temizlemem gerekiyor maalesef ellerimide bir yere değdirmeden direkt yıkıyorum başka birisinden sahiplenmiştim kedimin sokakla hiç alakası olmamış
busesamet0101 Ozgeee22 eşim şehir dışında çalışıyor benim temizlemem gerekiyor maalesef sokak görmediği için bi süre aşısızda sorun olmaz diye düşünüyorum arada oyun oynarken ısırıyor bazen
busesamet0101 mlkkk hiç sokak görmemiş evde yaşamış hep sadece oyun oynarken bazen elimi ısırıyor ondan dolayı bir sorun olur mu diye düşünüyorum
Ceycey22 busesamet0101 canım sorun olmaz ben de kendim değiştiriyorum kumunu 2. Gebeliğim bu eldiven takıp hallediyorum bebeğin için de çok güzel bir arkadaş olacak evde aşılarını da zaten yaptırırsın ama eğer bir yerini çizip falan kanatırsa tentirdiot sür hemen o bölgeye
mlkkk busesamet0101 hiç belli olmaz ev kedisi dahi olsa hastalık ve parazit riski olabilir ki bağışıklıkları aşısız kedilerinde düşüktür mutlaka kuduz aşısı ve galiba karma aşı mı ne vardı yaptırmalısınız yine bi veterinerle görüşürseniz daha açıklayıcı olur. Aşısı yoksa sizi ısırmasına tırnaklamasına izin vermeyin ne olur ne olmaz
melike1-2 @“busesamet0101” 2 aylıksa ilk aşılarını yaptırabilirsiniz zaten 2 aydan önce sahiplenilmez şimdiden sık sık taramaya alıştırın ki ilerde tararken sorun çıkarmasın , taranmadığında daha fazla tüy dökümü oluyor
danla2711 busesamet0101 maşallah 🥰 biz ne dersek bence yanlış olur bana kalırsa doktorunuza bir sorun sağlık konusu biraz riskli bir konu Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲💕
busesamet0101 mlkkk ısırıyor tırnaklıyor ama kesici şekilde değil kıstırıyor sadece delmiyor bile daha bir aylık şimdi bu kadar aşı yaptırırsam dayanamaz diye korkuyorum küçük baya
Booksandcats Hamileyken de 4 kedimiz vardı hala varlar aşıları vs düzenli yapıldığında ne hamilelikte ne de doğumdan sonra tehlikeli değiller ben hamileyken temizlerdim kumlarını da bir şey olmadı çok şükür ama aşılarını mutlaka yaptırın şu an imkanınız yoksa bakanlıkta ücretsiz kuduz aşısı yapıyorlar öncelikli olarak onu yaptırın 🥰
busesamet0101 Booksandcats iç dış parazit aşılarını yaptırıcam ama kedinin bünyesi kaldırmaz diye düşünüyorum daha çok zayıf ve daha 1 buçuk aylık gibi bir şey
matmazelinbeybisi busesamet0101 veteriner zaten bilir o aylıkta olan kediye ne aşısı vurulması gerektiğini bence çok geçmeden aşılarını tamamlayın içiniz rahat olsun☺️
busesamet0101 Ceycey22 ya bakıyorum bunda ne enfeksiyon olabilir ya diyip yiyesim geliyor evde herkesi dövüyor bana bir şey yapmıyor zaten kumunu da temizlerken baya dikkat ediyorum en yakın zamanda aşılarını da yaptırıcam inşallah
busesamet0101 danla2711 amin Allah isteyen herkese nasip etsin 30una randevum var mutlaka soracağım teşekkür ederim😊
Booksandcats busesamet0101 kedilerin de aşı takvimi oluyor ona göre çağırıyorlar genelde veteriner hekiminiz yardımcı olur kilosuna göre ayarlıyorlar aşıyı da çoğunlukla
busesamet0101 Booksandcats en kısa zamanda götürücem o zamana kadar da bir sorun olmaz umarım teşekkür ederim🌸