Reyhan_19 yeni_anne2 ben bi kalın battaniye aldım hastane çıkışında götürmek için bi de hastane çıkışı kıyafetlerinin içinde battaniye çıktı onu koyacağım
Yasmncm yeni_anne2 ben geçen yıl Şubat’ta bı normal ince battaniye almıştım yanıma bı de çıkarken sarmak için kalın battaniye almıştım şimdi Mart’ta doğum yapacağım yine bı ince bı kalın alacağım
yeni_anne2 Erd_mel benim şubat sonu mart haftası olurr galibaa soguk olurr cıkamam diye yapmak istedim 😊
Baby_B yeni_anne2 yasanilan sehre gore degisir bence bu😅 Nasipse dogum martta Kalin battaniye,pamuklu battaniye alinir 1 er tane hastaneye yeterli olur istanbul icin
Esrakzly yeni_anne2 hemşireye verilecek olan battaniye dışında bir kalın 1 ince battaniye alınmalı bence hemşireye verilecek olanda ince bir battaniye olmali
ikibaloglanannesi Ben ilk doğumumda 1 tane kalın 1 nohut battaniye ve 1 tane muslin koymuştum. Şubat ayıydı. Bunda da yine aynısını koyarım.
Ayse0575 yeni_anne2 ben hem kalın hem ince alacağım henüz alışveriş yapmadım ama mart soğuk olur yani kalın mantıklı geliyor. İnce de her ihtimale karşı dursun zararı yok