yeni_anne2 Hastane istediği kadar sıcak olsun bebekler yeni doğduğunda aşırı üşüyorlar. Ben de martta doğum yapacağım, bir kalın battaniye, bir nohut battaniye, bir de şu hastane çıkışının setindeki battaniye var ya onları koyarım valize. 2. çocuğum ağustosta doğmuştu onda bile kalın battaniyeye sarmıştık buz gibiydi, hastaneden çıkana kadar kalın battaniyeyle kaldı