Zyağlı türlü yaptım. Fasulye üstüne patlıcan bol sarımsak soğan domates ve biberi çiğden koydum kısık ateşte mükemmel olmuş. Eti sebzeye karıştırınca çok svemiyoruz, kızıma da kemik sulu erişe yaptım. Türlümden kaldı yarın yanına dolma biber yapacağım kıymalı, bir de kızıma brokoli çorba yaparım yarın. Ne çok yemek yapmışım😂😂😂