Silakadir14 seni çok iyi anlıyorum canım , ilk zamanlar bende öyleydim sürekli acaba bişey oldumu olacakmı çekintisi vardı hareket ederken bile bi şüpheli oluyodum bazen hamile olduğumu unutuyordum ta ki elime ilk ultrason görüntüsünü alana kadar bide hareketleriyle varlığını hissettirsene kadar,😊 şuan bile bi kaç saat hareket hissetmeyim hemen acabamı düşüncesi geliyo aklıma ama bunlar tatlı heyecanlar hiç bi konuda endişen olmasın içinde kendini yorma ağır hareket etme bol bol dinlen bolca su iç sağlıklı beslenmeni yap Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz . Mide bulantısı herkeste olmuyo hatta tüm belirtiler için geçerli bu herkesin hamilelik süreci farklı ilerler onu da takma kafaya , kalp atışlarını bende 6+4 de duymuştum muhtemelen bi kaç hafta sonra olan kontrolünde sende duyarsın 🌸