ShutUp İşte bide bakmazsa elim boş dönmek var çok üzülürüm 🥲 ikili test vermiştim 24 ekime kadar sonuçların çıkar dedi randevu alıp gel dedi o zaman sonuçlarım çıkalı baya oldu ama Kasım ayına randevu alamıyorum başka doktora alayım diyorum ama kendi doktoruma alıştığım için zor geliyo çok kararsızım napıcam bilmiyorum🥲keşke düzenli gelen hastalarına randevuyu kendisi verse doktor böyle sıkıntı çekmemiş olurduk😂