Benim inşallah ilk bebeğim doğacak. Alt açmayı emzirme yöntemlerini hepsini biliyorum mesleğimden dolayı sadece doğum korkum var. Onu ne yapacam bilmiyorum doğumda Allah nasip ederse annem de olacak eski eşimde olacak kardeşim de olabilir bizi hastaneye götürür . Öyle yani ama refakatçi kim kalır bilmiyorum ya annem ya eski eşim kalır 😅