Tomucuk12 av0kado yok yok hiç o kadar takma gerçekten normal hayatına devam et ama zaten normalde de sağlıklı şeyler yememiz gerekiyor protein ağırlıklı beslen su iç ve yürüyüş yap
Mucizee80 av0kado stres ister istemez oluyor ama asla kötü düşünmeyin hatta ben çok stres yapmamk için hep şunu söyledim kendime bu olmazsa diğer embriyolarm var
av0kado Mucizee80 ilk denememiz diye düşünüyorum bende inşallah sağlıkla olurda tekrar aynı acıları çekmeyiz 😥
Mucizee80 av0kado inşallah Rabbim hayrlı sağlıklı evlatlar nasip etsin size hamilelerin duası kabul olur derler bu süreçten geçmiş biri olarak canı gönülden dua ediyorum size
av0kado Mucizee80 çok teşekkür ederim Rabbim dualarınızı kabul etsin.. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌼
Nilburcu benim 3. Gun embriyosuydu tuttu. Kizim 1 yasinda. Sizde icinizi ferah tutun. Hakkinizda hayirlisi olsun.
av0kado Nilburcu Teşekkür ederim. İnşallah rabbimin izniyle 🤲🏻🌼 Hayırlı olsun bir ömür iyi insanlarla karşılaşsın inşallah ☺️🌺
Birmanolya av0kado merhaba, epey geçmiş zaman ama sonucunuz ne oldu acaba ? Bende 3.gün embriyosu ile dondurulmuş transfer olacağım inşallah