Benimde 3.gün embriyosu 2 adet transfer edildi bugün 9.günüm adet olacakmışım gibi belirtilerim var sadece ve göğüslerim aşırı hassas sabah test yapmayı düşünüyorum evde ama herşeye hazırladım kendimi.İnşallah seninde hakkında hayırlısı olurda tutunur bebeklerin emeklerimizin karşılığını alırız çok zor süreçler