Concernedmom Celiko ben ilk hamilr kaldığımda 40 45 gümde bir oluyordu adetim. Bence o açıdan düşünmeyin. Yumurtlama oluyordur yine de
Celiko Concernedmom oluyordur muhtemelen ben yumurtlama dönemini tam kestiremiyorum artık teşekkürler yanıtlarınız için ♥️
Ceycey22 Celiko canım inşallah olur ben 2. Ye hamileyim ama plansız bir gebelikti geri çekilme ile korunuyorduk ve içe boşalma bile olmadı ama hamile kaldım. Annem hep der hamile kalmak hem çok kolay hem çok zor ama düzensiz adet oluyorsan zor olur çünkü yumurtlama günlerini bilmiyorsun o yüzden önce bir kadın doğum ile görüşüp adetlerinizi düzene sokmanızı öneririm
Celiko Ceycey22 bizde hep geri çekilme yöntemiyle korunduk hap kullanmayı hiç istemedim spiralden de hep korktum 😊olacak olunca her türlü oluyor dediğiniz gibi haftaya randevumuz var doktora bakalım 🤲🏻
Ceycey22 Dilberay20 isteyince insan stres yapıyor çünkü 😅 ilk beneğimi çok istiyordum 3. Oldu bu plansızdı boşalma olmadan hamile kalmayı başardım 😅
Rafaelli benim ilk gebeligimde dusus yaptim 2gebelikde tedaviyle kaldim 4senemi aldi anne olmam ) ilacdi tedaviydi derken zaman su gibi aktı, şımdı oglum 1,10aylık bende 3aylık hamıleyım (tedavisiz), Allah istiyen dıleyen herkese nasıp eder ınşAllah🫄🤩
Handemhmt Busiya sorma valla ilk öğrenince biraz alışana kadar bocaladım ama şimdi ablasıyla heyecanla günü gelsin de sevelim diye gün sayıyoruz 😂
Mucizebabyy Celiko merhaba ben de aynısını yaşadım ilk hamılelıkte hemen olmuştu tutmuştu ama 2. Cocuk istediyınce korunmayı bırakınca 5 ay boyunca bekledim Allaha şükür tuttu moralinizi yüksek tutun uzun süre korunma vs olunca dengeler değişiyor heralde
Mel_58 Celiko ben iki sene önce doğum yaptım 1 seneye yakın adet görmedim ve sonra düzensiz oldu sizin gibi hiç korunmadım 2 senenin ardında düzenli bir şekilde günleri değerlendirdik 3 ay denedik 3. Ay oldu ama maalesef 1 hafta önce düşük yaptım
CansuAbinik Celiko Benim kızımda 4 yaşında şuanda ikinci bebeğime hamileyim. Bizim ilk çocukta da 8 ay da olmamıştı ben doğum kontrol hapı kullandığım için. Şimdikinde de 6 ay olmadı..
defnevedoruk Celiko benimde kızım 2 ayda falan oldu simdi 2.yi istiyoruz bu ilk aydı bu ay olmadı maalesef.
Dyg0633 Celiko ben 11yıl aradan sonra 2 bebek kararı aldım. Rıa cıkarttırdıktan sonra 4.ayda yanı bu ay gebe kaldım. aynı düzensizliği bende yaşadım adet döngüsü değişti, 30-35gunde bır oldu 2-3gun sürüp kesılmeler oldu. Umudunuzu kaybetmeyin. hormonlar değişikliğe uğruyor ve bebek yerleşmeye çalışıyo 😍
Mahbuss Celiko kızım 4 yaşına girecek Ocak ayında. Bizde 2. Çocuğunu düşünüyoruz 6 - 7 aydır daha olmadi. Kızım da 3 seneden sonra olmuştu. Bunda tek farkım oluruna bırakmam Allah ne zaman nasip ederse İlk çocuğumda düşüncem diye adet düzenim bozulmuştu. Hiç olamadigim zaman bile olmuştu. O yüzden 0 stres olması gerek İnşallah aratmadan nasip eder Rabbim isteyen herkese 🤲
Byrmm Celiko bende ikinci çocuk istediğimde oğlum 4 yaşındaydı spiral vardı çıkarttırdım hemen olur sandım ama yaklaşık 2 sene sonra hamile kalabildim. İlk çocuğumu evlendikten üç ay sonra hamile kalmıştım. Bu ikinci çok uzun sürdü çok bekledim. Ama ümidimi kaybetmedim hiç.
Selenasel Kızım 3. Buçuk yaşındayken geçen sene 2.ye karar verdik oda abla olmaya çok hevesli 3. Seferde hamile kaldım ama 8 haftalıkken kalbi durdu kürtaj dan sonraki ilk adetten sonra hemen tekrar hamile kaldım onunda 7 haftalıkken kalbi durdu mayıs ayında pıhtılaşma sorunu varmış kan sulandırıcı iğne ve ilaç kullanmam gerekiyomuş hamile kalırsam sonrasında rahim ağzı yapışıklığı oldu 80 gün regl olamadım ufak bi işlemle açıldı tekrar yapışmaması için rıa takıldı 1ay sonra rıa çıkarttırdım 1 ay bekledim geçen ay ki regl den sonra denedik olmadı şimdi tekrar ovülasyon takibi yapıp deniycez kısmet artık en hayırlı zamanda olsun inşallah ve sağlıkla geçsin süreç sağ salim kucağımıza alabilelim
Miniklerinannesiyim Celiko belki ilk cocukta vitaminleriniz fln güzeldi enfeksiyonunun yoktu öncesinde bi kan idrar verin enfeksiyonda cok etkiliyor